最近全城新聞焦點都係「膊頭」唐,大概幾日前才炒得全球都熱哄哄嘅「零輸豪」巳暫時放低(可能今日他又會再熱起來,又有比賽啦~);而幾星期前的「蝗蟲」論嘅民憤,巳經唔見踪影。

一個親身經歷,前晚繁忙時間如常坐地鐵返屋企,一班祖國同胞企係我身邊,入邊其中一個女同胞-A 企係俾車入邊嘅人出黎嘅位置,同一時間女同胞-B 就話俾佢知,果個位置係應該俾車入邊嘅人出黎,唔應該企果度,結果女同胞-A 就乖乖企番去,隔咗陣,又有男同胞又企果個位,女同胞-B 就教導佢唔應該企果度,佢都一樣企回去,果一刻我突然想到了張堅庭、也想到了校長laulong。

一個文化同教育問題,當生活嘅地方無一種咁嘅文化,佢地去到另一地方做番佢地嘅行為就會變成異類。情況就好似去日本,行百貨公司時,總會聽到d香港人大聲講野(我係唔講野,所以我唔係佢地XD),果一刻我地會被人標籤為異類。唔知,又無人講, 所以就會用番自己用開套規則,除非有人特別去話俾佢地聽唔應該咁做。

p.s. 入車箱嘅一刻,我對佢地行咗個「注目禮 」,希望佢地唔好誤會啦...XDDDDD
arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 l.minor 的頭像
    l.minor

    l.minor

    l.minor 發表在 痞客邦 留言(20) 人氣()