睇番blogger page提供嘅stats,原來有人search"大阪鐵路路線圖”/”大阪jr鐵路"走咗入黎我個blog呢篇大阪的鐵路網,真係要同佢地講聲唔好意思,入到黎應該搵唔到有用資料。


記得當時因為2011年去大阪時(重要係跟團),搵咗小小有關資料,自己post番有關資料出黎,不過再睇睇下,原來當時只係寫到第二日行程,跟住就爛咗尾,爛尾唔係淨係大阪,重有10年尾台北,11年中嘅墾丁...

再睇之後個stat,我都寫過一篇天光墟 ,果欄買生果又寫過一篇咁大把,但有個唔熟嘅朋友係facebook見到我去果欄買生果,局然問我送唔送貨?其實我都唔係賣生果,想我點送呀?我話我去買生果,唔係賣生果呀?

iPhone個pudding camera都叫介紹過,不過用yahoo search就搵到呢篇,如果用google就石沉大海;另外塔門大澳就唔講,反而我有興趣知道點解”北潭涌保良局”都會黎我個blog,其實我只係寫過”似北潭涌保良局渡假營”,但我自己係yahoo同google都search唔到,咁先係有趣。
arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 l.minor 的頭像
    l.minor

    l.minor

    l.minor 發表在 痞客邦 留言(11) 人氣()