參加了電單車會的週年聚會,他們差不多每年嘅第一日都會去遊車河。前年我也有參加,而上年我忘記了乜野事而冇去,至於今年,我就冇抯電單車去,因為巳經冇電單車抯,所以就抯咗4.6。

路線是:

大窩口 --> 大霧山 --> 南生圍 --> 白泥日落美景 --> 九龍城晚飯

雖然最尾站去咗九龍城,不過我沒有與車友晚飯,而我就選擇咗去吃我最喜愛的譚仔。

整個行情也很開心,好耐未試過遊車河,好耐未去過果兩個地方,天氣又非常之好,當去到南生圍有一班類似尼泊爾嘅人在拍MTV定 AV 大家也興高采列地討論一番, 當然結果便是不得巳知

當由南生圍出去時4.6問題要讓路關係所以又被2.6放甩好在是但你又跟尾(唔知點解突然停下)由佢帶路去到影日落熱點 — 白泥當日個雞蛋王非常之正正當蛋王最靚嘅時候就係要走嘅時候因為睇日落果個位巳經人都行唔到咁濟最後臨上車前再影多幾張走人

arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 l.minor 的頭像
    l.minor

    l.minor

    l.minor 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()