每次Trinity"內鬨", 大家也打得特別認真, 火葯味亦很重, A隊(即係我地個隊)通常都會有火, 我通常亦會係第一個, 不過今日很欣賞A隊的態度, 雖然輸波, 入球率很低, 而且第一節俾數係一場足球賽事的比數, 而B隊的態度反而不欣賞, 而且隊內太多球證(正正就係我地當年所發生的問題), 如果不是我再一次表現失準(其實心理質數問題, 巳被麥Sir講了出黎), 其他的隊員進攻又發揮不到應有的水平, B隊早早巳輸了這場比賽了. 比賽完後, 大家也很失落, 0:6都總係唔想面對, 總括這場比賽, 我做衰野如下:

1. 快攻攻唔到, 都重死入去, 呢唔係搏foul, 係搏Guard, 點解唔做變速/急停, 邊個可以守到你呀? 唔係話好好用架咩? 學又唔用? 強項又唔用, 走去做唔係自己專長, 攪咩呀你?

2. 見隊友走到去籃底, 傳個波過去, 但有幾十條友守住佢, 又係等佢俾人block呀? 重要攪到turnover潻, 真係冇眼睇!!!

3. 接波又唔瞄籃, 人地mark你先瞄, 邊個教架?

4. 有空位唔射, 傳傳傳...傳波係冇分架!!!

快搵番自己打法啦! 上次對警察同大圍時, 咪打得幾好!

Come on! Confidence! Confidence! Confidence!
arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 l.minor 的頭像
    l.minor

    l.minor

    l.minor 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()