星期日的比賽又再對友愛堂, 前兩年比賽巳知他們的實力比我們平均(說實話, 無論體能與組織都俾我隊好), 而我地人數不足的毛病又再發生 - 7人之球隊, 還好大家也放低了包服來打, 不過由於starting 個陣太慢(三個高佬, 再加上兩位不是打快攻的後衛), 對方亦開始加快速度, 所以連失了幾球快攻, 而且對方有位強線高佬, 衝搶籃板很勁, 再加上Steven又有火了, 所以我要落場打, 自從上次輸了給B隊後, 心情同手感都沒有了, 本著雖冇手感, 不過我落場可以加快番速度, 做防守也可以. 第二節不久分數也真得追上來, 直到第四節初段都只是2-3分上落, 而兩隊手感亦不好(籃框向上拗而且整個籃球架被推後了, 而且兩邊是有高低籃的情況), 而整場球賽轉變是他們重拾手感, 最後的一節連入了十一分, 比賽便結束了. 比賽完後, 再傾番今日的比賽, form是打到了, 只是手感沒有, 唯有下次努力吧!

雖然輸了比賽, 不過我地(大部份的隊友)都享受比賽的過程, 每場比賽都會有贏輸, 以前贏就話自己打得好, 輸咗黑哂面(黑面都重好, 最衰係用好多藉口而覺得係輸比賽啲主因).

今場好的, 是學會放低了, 打波除了去享受勝利, 重要學享受輸波, 如果自己打得好, 輸了波是一件樂事, 因為我地可以同一啲手準俾我地高嘅人比賽,這樣打波才有意思
arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 l.minor 的頭像
    l.minor

    l.minor

    l.minor 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()