琴日行過運動用品器材的鋪頭,想買番個護腕給打波時用,因為人老咗,特別需要呢d野保護下,雖然要整親時,呢d護腕未必幫到手,不過用咗好似心安理得一d。

由於我有用開一個同款覺得ok,所以都打算買番一個同款,點知一睇價錢,原來要成百幾蚊架(同一牌子,幾十蚊又有個,只是質地不同)!正在周旋買與不買之間,就問下個售貨員

我:「有無折呀?係咪巳折實?」
佢:「冇折呀!」

再在猶疑之際,佢

又說道:「如果睇啱,可以俾個九折!」
我心裡邊:「xyz!@$#...」

其實我都係問下有冇折,而且差幾蚊又唔想去另外再睇,但因為忘記咗用開嘅size,所以又問可唔可試下呢?因為上次我是在同一間店試過,當時又是因為不知道用什麼size,不過,今次得到個答案居然係:「唔可以!但我可以幫你度!」

聽完我就無明火起!回覆:「咁我唔買啦!上次我買都可以試!!!」

其實頭一句對答,我巳經不太滿意,什麼沒折,後來又可以有折,什麼意思?
第二,你度完我的腳,唔代表是合我size的,可能我比較喜歡緊一點,或鬆一點,而且我又有穿襪,你怕什麼呢?那賣鞋的都可以試穿,我真不知道為什麼不可以!
arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 l.minor 的頭像
    l.minor

    l.minor

    l.minor 發表在 痞客邦 留言(14) 人氣()