我公司攞文具,唔係話攞就攞,係唔知幾耐會傳一次張form俾同事申請(其實好似兩星期咁上下),你想要咩野文具,就係張form度寫低,跟住隔幾日就有同事送到你面前,我其實一向都好小攞文具,因為我都唔多用,又或者走去人張枱攞就算數。不過最近呢次傳form,我就想攞番幾枝原子筆,因為發覺d原子筆唔見哂,又或者唔知掟咗去邊,申請完隔幾日,同事拎幾枝野過黎,我講咗聲唔該,但我隻眼突哂!!!

唔係呀!?俾d筆芯我做乜?用筆芯寫野呀?

其實d人攞原子筆,通常都係唔見咗啦,你唔係咁天真d人用到無墨同你攞過枝芯換呀???乜一枝芯同一枝筆差好多錢架咩?Keep stock咪重煩?定係我眼大睇過龍自己填咗去攞筆芯?我唔考究,下次再攞過!Yeah!
最後合成嘅筆
arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 l.minor 的頭像
    l.minor

    l.minor

    l.minor 發表在 痞客邦 留言(18) 人氣()