雖然廢堡變咗佛堂,而廢堡相就影唔到,不過沿途都影咗其他相


由茅湖仔村沿路直落,過咗將軍澳青年營之後,左手邊有個野花林,非常之多小花,而且又有正在盛開的宮粉羊蹄甲


植物系列

不同形狀,不同顏色的小花
再來一張
未變花時的小花蕾
另一個組合的小花
最近愛用手動對焦,這張相就是手對回來的
去到舊調景領警署,好多貓在曬太陽,除咗貓,重有一隻狗,不過佢全程都無望過我一眼

動物系列
佢地真係識享受
呢隻就係上篇講果隻貓,佢見人影相,會自己走過黎,佢好乾淨,啱啱主人幫佢沖完涼
再影多張唔同角度
另一隻貓,好仇視我,Why?我做錯咗乜?
大車壓頂呀!小心!
其實個觀景唔錯,以前對出應該係海,而家就全部都係高樓大廈

未學過影相,影相的知識都是從自己睇雜誌及網站得來,撇除構圖及技術,如果相片沒有光的配合,相信同一地點拍出來會有很大的差異


光與影系列
一人一狗一貓(唔知覺唔覺我驚狗呢?)
人生係迷迷糊糊,定係清晰可見呢?
相入邊有光同影,往往都係我鍾意嘅相
arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 l.minor 的頭像
    l.minor

    l.minor

    l.minor 發表在 痞客邦 留言(20) 人氣()