首先琴日放工前,收到公司memo,由今個月開始,每逢有五個星期六的月份,第五個星期六就唔需要返工(公司而家係長短週制度),而原先當日係長週嘅同事,就順延去跟隨嘅星期六,相反一樣。路經Pantry與同事有以下對話,

我:「公司咁安排都好呀~」
同事:「更係好啦!好過無呀!最好就唔洗番!」(佢嘅態度好似我係度講廢話一樣)
我: 「要唔洗返就無望架啦!」

返到位再計計數,原來而家比較起五天工作的人,每年要多返工12日,唉~算啦~人總係得一想二,點都唔滿足!對於我,我真係心足,初初五日半工作,比較起而家,巳經好好的了!

但今朝訓醒覺再諗,嘩!公司有12日annual leave,再減番要多返的12日,咪即係無annual?(好奇怪的想法)


第二樣就係屈咗係心多年嘅錯事/不快事,最近得到釋放,當中真係唔簡單;無論點都好,整件事知道了最後的結果,亦太約知道一切巳安排好,個心不期然放低了,願主繼續祝福。
arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 l.minor 的頭像
    l.minor

    l.minor

    l.minor 發表在 痞客邦 留言(16) 人氣()