今日, 聽到有個30同事被"邀請"離開公司, 佢做野好好, 之前公司重等佢成個月, 結果俾佢過試用期,不過, 又"邀請"佢離開公司, 其實點解當初要請佢呢? 本來佢好地地有份工, 攪到宜家工都冇, 想點呀? 你間野! 唔好咁狗喎!!!

不過再諗番自己, 由出黎做野到宜家, 樣樣都事事順利, 但我都好唔滿足, 係我要求高? 定係我嘅問題? 不得不感恩, 如果冇 袮"照"住, 我今日係乜野光景? 幸福...真係唔係必然架.....細路......

p.s. 我嘅信仰, 唔係黃大仙式信仰, 唔係因為我信宜事事順利....不過, 我暫時唔能夠解釋......
arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 l.minor 的頭像
    l.minor

    l.minor

    l.minor 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()