上星期四臨放工時, 收咗個e-mail, 我地公司個CEO send 咗個e-mail 俾我, 咁我18:00 - 18:15 傾小小野, 有關一啲信仰
嘅問題.

真係有啲驚, 此終佢係CEO, 同我呢啲小職員, 不過另一方面, 可以向佢學習一下.

佢基本上就想公司有個sharing 時間, 俾一班同事(當然基督徒, 如果唔係都冇問題)定期可以分享一下, 又因為佢嘅職位又實
在唔appropriate 去做呢個角色, 所以想/諗一諗去做...

其實, 我當然想, 但真係唔知點攪, 自己個心都未ready, 好難會攪得好...

呢個唔係借口, 係真嘅, 所以佢都叫我諗一諗, 消化下先.
arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 l.minor 的頭像
    l.minor

    l.minor

    l.minor 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()