在與友愛堂比賽之前, 我地需要去負責分享, 我分享到上次脩揚對我們分享的金句(提前四:12), 真的有好多的提醒, 正當分享我地以前係一隊都幾多怨言的球隊, 到咗今年好似有啲唔同嘅時候, 當日的比賽又發生了一啲"火", 以前我是一個表表者, 而Steven今日先在第一節X人(因人地快攻, 去追人, 另一人從後不小心整咗佢一下), 到第三/第四節因攞位問題, 向球証投訴不果, 就打算自己攪掂(拉著對方的球衣), 當然我們也分開了他們. 其實我自己覺得很小事, 球場你撞我, 我撞你是很平常的事, 不可能每球都沒犯規, 如果對方有心"矛"你, 請用正確的方法對付他, 不要做一些幼稚的行為去發洩, 不要再愚笨到明知對方有心整你, 還走去給他整, 對付的方法多的是, 正氣的方法: 射爆佢, 賤格的方法: 如搶位時, 用腳格佢一野, 如果啲人打掙(所以每次走去守人, 記住用手擋住人地個掙, 如果唔係個嘴真係多多都唔夠爆, 係俾人打爆個爆), 用手"吉"佢側邊個麻痺位(註: 賤招是最近跟"麥老"學的, 佢話千其唔好亂用, 除非有人先做"那渣"野, 同小心偶到同門師兄弟), 所以洗乜發"火"呢? HaHaHaHa....
arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 l.minor 的頭像
    l.minor

    l.minor

    l.minor 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()