煙霧高雄
天氣比昨日好一點,雖然未致於陽光普照,不過沒有落雨巳很不錯。

早餐要搵間豐富嘅,就去咗琴日拉麵...嘅隔離,一間叫One的西式/意式的餐廳,由於時間是十點幾,返工的人相信巳返工,而又未到食飯時間,所以餐廳只得我們小貓三兩隻。
第四日早餐嘅地方 - One
哈哈,我地個座位

雖然食物要等上十多分鐘,不過送上的Pizza,卻是超級的香軟,香港未試個Pizza是這樣的質感;咖啡等的時間更耐 ,等咗二十分鐘都唔見,後來佢地講番原因,原來部機啱啱開,唔夠熱,果然服務認真,如果係香港,我相信唔熱都照整杯俾你,你投訴先再幫你再整過。
炸雞卷早餐
超好味鬆軟的Pizza
One的Latte

由於時間所限(原先打算有時間會去旗津,點知今日都係冇),買手信、行百貨公司、去誠品,時間巳經用得七七八八。而下午大部份時間留咗係一個地方,叫夢時代購物中心,要由捷運站再搭接駁巴士,基本上佢係一個好大嘅商場,頂樓有一個好大嘅摩天輪,重有其他遊戲玩,可惜我有畏高,所以都係唔啱玩。
行超級市場時見到嘅,香港製造嘅出前一丁,咁香港買嘅,係邊度製造呢?
其實呢個張君雅小妹妹係咩牌子,出咗好多零食咁喎?
呢枝野係地鐵見到,其實覺得幾好咁,可以多啲人揸到,又唔怕有人挨住,香港可以參考下喎!
捷運出邊好多挾公仔機
另一部挾公仔機
你估唔估到,呢舊野係咩黎?
呢個係台灣Seven自家出嘅公仔,都好hit下咁喎!
去到果度,買俾自己嘅野,其中一件係Open仔
夢時代專用接駁車,好多小朋友都想坐,小朋友包括我
返去民宿攞番行李,因為唔想再搬咁大舊行李去捷運站,所以都係坐的士去機場好d(雖然機場都有個捷運站,但原來去到機場個捷運站,要行一段路先可以入到去機場),因為上咗車一陣,又開始落過雨,而且非常之大。

因為高雄機場其實都幾細,所以寄完行李,就打算早d入去食野同坐下,點知...原來入邊係無野食,好啦!無野食都唔係問題,去做下按摩,點知又無人serve你,呢次旅行,對呢個高雄機場非常不滿。
呢個就係高雄機場,超細~
好似好靚咁?但一間食肆都冇...

又係落雨,Bye Bye了高雄
後記:原先呢篇野好早巳寫得七七八八,不過見連續post咗幾篇都係墾丁,所以就放呢篇打算遲小小出,點知又有單菲律賓野發生。呢單菲律賓事件,令我對菲律賓人重新思考過,原先對佢地無咩點,但因為呢件事,我腦中只係記起佢地d衰野,古古惑惑,鍾意講大話,唔守信用,呢d都係我係佢地身上所見到嘅,雖然我知道佢地唔係個個都係咁,但呢一刻我真係唔係太鍾意呢個民族。
arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 l.minor 的頭像
    l.minor

    l.minor

    l.minor 發表在 痞客邦 留言(12) 人氣()