呢個幪面超人祭係香港出現過,你地知道嗎?

其實本身我都唔知,只係見到其他人嘅blog先知道。佢地有賣廣告,重要係紅隊口,不過係好細塊嘅廣告,真係有緣人先會見到。地點係亞洲博覽館,重要幾十蚊入場費,我諗好鍾意嘅人先會入去,雖然我對佢又唔係特別鍾意,但有免費飛,所以先去行下。

本身我自己就唔係大有興趣影figure,不過無乜野影,都影下啦!
重有模型啦,個個都狂影
其實幪面超人係咪壞人黎?點解呢幾個個樣咁奸?
其實去到會場,以為人唔係太多,原來d人去哂睇幪面超人真人show,所以場館先無咩人,一到個Live show完咗,想影相影唔到其他人都難。其實呢個幪面超人祭都無咩特別,都係賣下野,同有幾個人形figure影下相。
呢張好鍾意,可惜影衰咗!
小妹妹都整個幪面超人post
覺得邊個會贏?
Live show中同Live show完咗嘅分別,Live show時,自拍都無問題,Live show完咗,自拍我相信你要超厚面皮叫幾十個人借借先影到!
其實幪面超人係咪蒼蠅黎架?點解要搵蒼蠅做超人呢?又係基因變異?

除咗figure,重有幾個幪面超人女model行來行去,不過見在場嘅人仕,影幪面超人多過影佢地,哈哈!
幪面超人唔係淨係得男fans,原來都有好多女fans
arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 l.minor 的頭像
    l.minor

    l.minor

    l.minor 發表在 痞客邦 留言(5) 人氣()