我同朋友講去咗果欄買生果,大家都很驚奇,異口同聲問我:「唔雜咩?」

雖然我覺得佢地d樣都幾兇惡,手臀隻紋身由膊頭紋到手指,再由手指紋到腳指咁長!不過其實佢地都幾有禮貌,重好用心同你講解!重要一句粗口都冇講過!

我地初時都係係外圍睇下邊間有日本水晶梨,就問下價錢;跟住行下行下就直入咗果欄心臟,跟住見到我地想買嘅日本水晶梨,細問之下原來我地見到果d唔係水晶梨,係日本X梨(唔係操口,唔記得咗叫乜野梨),佢亦好老實不客氣話而家日本水晶梨,唔底食呀!Yen貴,來貨貴!不過由於水晶梨係轉送家人,所以一定要搵,而那位人兄居然帶我地去另一間鋪,入巨型雪櫃幫我地搵,雖然搵唔到最大個的水晶梨(最大的水晶梨係一箱24個,而價錢與32個的差二百蚊),而最後我地買咗28個裝。
拎到手軟的水晶梨
二十世紀原來即是水晶梨的意思
鳥取之梨,個名幾勁呀!(我初時以為鳥取係”鳥都取之梨”的意思,原來鳥取係日本出名出產水晶梨嘅地方)
 
28個裝的
幾咁肥大

買完後,佢再帶我地去睇其他生果,有隻叫綠寶石,其實是布林來的,佢大力推介;重有一種叫釋加嘅生果,知唔知係咩黎呢?重有特別叫我地去睇嘅巨鋒提子,我一睇,嘩!好靚!好新鮮!不過由於提子易壞,而一箱有十小盒,所以放棄了(之前一日有朋友去買巨鋒提子,夜晚12點就賣哂了)。

後記:雖然果欄我都入去影過相,不過係日頭黎,無人架!另外,去果欄買生果唔係特別平,特別我地呢d生客去買,買一箱、兩箱,對佢地黎講都好小數目,不過就新鮮囉!平小小囉!最後就要多謝果位介紹生果俾我地果位人兄 - 志哥,鬼咁百厭,不斷帶我地去其他鋪頭攪攪震,識多咗d生果!
arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 l.minor 的頭像
    l.minor

    l.minor

    l.minor 發表在 痞客邦 留言(16) 人氣()