今日Lunch由於諗唔到食乜,又見有d眼訓,所以午睡,訓咗半個鐘,俾隔離個電話嘈醒咗,其實平時Lunch我位同事一定有電話响,但獲獲都唔係位,一係就飛條線返公司,想點呢?我亦都唔介意幫手pick下電話,不過訓咗覺被嘈醒就真係有d 忟,又再訓唔返,跟手落街買野食,見到久別嘅嘅藍天,d忟巳收咗一半。 

 其實落到街,都無咩方向,行下行下見到seven,就搵下見唔見naruto講果隻芝士卷(芝士卷同naruto有咩關係呢?請按), 其實佢之前介紹過之後行過seven都會睇下見唔見到,但次次都冇貨,今次見到就幫襯下。味道同佢講一樣,好似pizza咁,d同事聞到都話邊個食 pizza呀!亦有人好好奇問係咩野黎,我就話朋友design架!咪試下囉(唔知佢get 唔get到我講咩design,唔會以為我話入邊舊野係佢design呀!我話個盒呀!)!
正面
限定喎!
原來係龍堡整嘅
叮到芝士熔哂
一個芝士卷就唔夠飽,所以就買多咗個熱狗,係快樂餅店出品的,灣仔老麵包店!
快樂餅店

熱狗一只

arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 l.minor 的頭像
    l.minor

    l.minor

    l.minor 發表在 痞客邦 留言(7) 人氣()