一路巳來,我嘅抽獎命係零,每次有實質性嘅獎品都會與我刷身而過(抽中無無謂謂果d就大把),從無抽中過,而公司十一月尾攪旅行,今次破天荒飛出香港(上年去長隆,員工免費,不過我無興趣,所以無去),送一日假再加機票住宿再送保險,導遊小費全包宴嘅三日兩夜台北旅行,公司亦歡迎員工直系家屬參加,而公司又會有十個quota金錢資助俾員工直屬家屬,所以參加嘅員工反應熱烈,而且人數遠超預期,所以攪到要抽籤,但居然今次我抽中咗,今次真係轉運呀!

計下數,十一月尾台灣之行巳經係第七次去台灣,不過都仍然唔係好熟呢個寶島,地方太大之餘,玩嘅地方多而且又好唔同,南有南玩,北又北玩,而家又開始有台東行潻。諗番第一次去台灣原來巳經係上世紀嘅事,當年畢業出黎做野,同學話去台灣環島14日,結果4人成行,諗番起四個當中,我同其餘三個都算熟,但另外攪手就同另外兩位同學唔算太熟,都唔記得點解最後會成到團。
第一次台灣行 - 1996年畢業行(墾丁)

第二次係2002年,都巳經係九年前嘅事,而第三次係相隔第二次6年,即2008年,相隔幾次台灣真係變咗好多,而前覺得d人好土,特別係男仔,不過而家巳經唔同哂,幾多香港女性,見到台劇的吳尊,阮天經就暈了...不過,無變嘅係台灣嘅人情味~~重有我嘅超爛普通話~~
第二次台灣行 - 2002年(淡水)
第三次台灣行 - 2008年台灣的地道小菜(台北市)

2009年初同屋企人又去咗一次台灣(父親大人同母親大人第一次到台灣,我對上一次同佢地出門,如果唔計返鄉下,應該係小學去澳門),到2009年中,收到台灣的酒店package覺得好吸引,所以又去咗第五次台灣旅行;到今年七月去咗高雄墾丁休息咗四日,墾丁高雄同台北嘅感覺又好唔同, 直到今次將會第七次去,不過熱情仍然不減。
第四次台灣行 - 2009年一家人遊行(宜蘭老爺大飯店)
第五次台灣行 - 2009年台灣酒店送上的咖啡(春秋烏來)
第六次台灣行 - 墾丁代步的電單車

今次旅行攪得成,其實都要多謝公司嘅幾位同事攪手,因為都知道佢地同大老闆多番周旋,先可以攪得成,因為呢個旅行臨公報前,差d脫腳,由去台灣變咗返大陸坐高鐵,真係希望佢地攪完旅行唔好俾人...(講笑啦!點會)
arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 l.minor 的頭像
    l.minor

    l.minor

    l.minor 發表在 痞客邦 留言(14) 人氣()