曾經聽過有舊同事講,人工入邊巳經包括俾老細炳,所以俾人鬧就要預咗,老細唔鬧你,係你嘅bonus兼好彩,所以唔好唔開心,因為人工係要預咗俾人炳。

有d打工仔心態係做得唔開心,就搵工算啦!搵間自己做得開心嘅,不過要搵一間做得開心,又有錢收,我唔否定有一d咁嘅工,不過要搵得到就真係唔容易。

對於舊同事嘅一番說話,我某程度上係認同,最少自己俾老細鬧完,個心會好過小小。至於自己做錯野俾老細炳,係自然不過,我覺得更加唔需要唔開心;但對於意見問題, 做野方法唔同又俾人無端端插兩下,我就真係無名火起,做老細唔聽人意見,人地講咗當聽唔到,再講多次都係當聽唔到,到我選擇封口,又叫你表達意見,表達完又唔滿意,再插再炳,更甚係我只係交代之前開會嘅事,又話唔應該咁做,應該係咁咁咁...其實我只係轉達,而且唔洗咁大聲同我講?

有D野如果係我範圍可以控制,我一定做,唔會呀吱呀咗,但問題D野係我控制唔到,你叫我控制佢,你即係玩我!?

諗番與之前的幾位老細共事,雖然都未必能夠令佢地事事稱心如意,不過我都算知道佢地方向,對我都唔會亂吠,至於而家呢,真係難難難!!!
arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 l.minor 的頭像
    l.minor

    l.minor

    l.minor 發表在 痞客邦 留言(15) 人氣()